Informujemy, że oprawa kolejowa ERFURT LED ma dopuszczenie CNBOP i może byc stosowana jako oświetlenie awaryjne. Oprawa jest dostępna w wersji 1 - lub 2-lampowej.
Korpus oprawy wykonany z polimeru wzmocnionego włóknem szklanym, kolor biały jak RAL 9010. Komora układu zasilającego odseparowana termicznie od źródła światła. System krótkich uszczelek NORKA odpornych na odkształcenia i starzenie się z silikonu/ syntetycznej gumy. Oprawa dostępna z niezależnie regulowanymi kloszami z PC Tropal® (odpornego na pękanie), z wewnętrznym aluminiowym odbłyśnikiem MIRO-SILVER®. Klosze mogą być obracane i blokowane w pozycjach co 10°. Wbudowany układ zasilający 230 V AC/DC, możliwość podłączenia jako oświetlenie awaryjne. Zasilanie w trybie awaryjnym poprzez baterię centralną lub elektroniczną jednostkę oświetlenia awaryjnego z ładowanym wskaźnikiem kontrolnym, monitoringiem zasilania podstawowego oraz zabezpieczeniem przed całkowitym rozładowaniem. Czas pracy awaryjnej 1 h lub 3 h, z autotestem (dopuszczenie CNBOP). 2 wejścia kablowe M20, okablowanie przelotowe 4 x 1,5 mm². Montaż pojedynczo lub w linii świetlnej, do sufitu za pomocą 2 uchwytów montażowych ze stali nierdzewnej, lokowanych dowolnie wzdłuż oprawy. Ochrona przeciwprzepięciowa do 2 kV (opcjonalnie do 4 kV).
Oprawa ERFURT LED ma dopuszczenie Spółki PKP PLK i może być stosowana do oświetlania peronów kolejowych, wiat peronowych, wejść i zejść na perony kolejowe, dworców kolejowych oraz hal remontowych i lokomotywowni. Szczegółowa informacja techniczna jest dostępna na naszej stronie pod tym linkiem.